project reality header
Go Back   Project Reality Forums > Off-Topic Forums > Off-Topic Discussion
29 Jul 2021, 00:00:00 (PRT)
Register Developer Blogs Project Reality Members List Search Today's Posts Mark Forums Read
Off-Topic Discussion For all discussions not related to PR. No Spam.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 2006-07-13, 16:52   #1
MrD
Supporting Member

MrD's Avatar
Send a message via MSN to MrD
Default POV : The Zidane debacle

As seen by the germans



as seen by the french



as seen by the italians



as seen by the americans



as seen by the press



************************************************** **************
It appears the world has been busy!
































[R-MOD]Mongolian Dude:
AH man, sarcasm is so hard to get across the web, even if we are both british
[R-DEV]Jaymz: That has to be...the most epic response to a welcome thread I have ever seen. [R-CON]Mr.D ladies and gentlemen!
MrD is offline
Last edited by MrD; 2006-07-14 at 17:50..
Reply With Quote
Old 2006-07-13, 16:56   #2
mrmong
Banned

mrmong's Avatar
Default

lol at the last one
mrmong is offline Reply With Quote
Old 2006-07-13, 16:56   #3
BlakeJr
Retired PR Developer

BlakeJr's Avatar
Default

The bad Italian guy, The one in blue in your pics , spoke really really badly of Zidanes mother and sister so ofcourse Zizou had to use his head....


{ pretty sig removed construction on new one has not begun }
... yet ...
BlakeJr is offline Reply With Quote
Old 2006-07-13, 17:21   #4
Dylan

Dylan's Avatar
Send a message via MSN to Dylan
Default

LMFAO
Dylan is offline Reply With Quote
Old 2006-07-13, 17:29   #5
Campez

Campez's Avatar
Send a message via MSN to Campez
Default

HAHAHA ROFL!
Campez is offline Reply With Quote
Old 2006-07-13, 17:49   #6
Solitas

Solitas's Avatar
Default

haha loved the 3rd one

Learn to laugh at yourself, before you laugh at the people around you
Solitas is offline Reply With Quote
Old 2006-07-13, 17:50   #7
Wolfmaster
Retired PR Developer

Wolfmaster's Avatar
Default

ROFL

Wolfmaster is offline Reply With Quote
Old 2006-07-13, 18:04   #8
trogdor1289

trogdor1289's Avatar
Send a message via MSN to trogdor1289
Default

I like the French one.
trogdor1289 is offline Reply With Quote
Old 2006-07-13, 18:05   #9
Wolfmaster
Retired PR Developer

Wolfmaster's Avatar
Default

Yep, thats my favourite too.

Wolfmaster is offline Reply With Quote
Old 2006-07-13, 18:26   #10
eggman
Retired PR Developer
Supporting Member

eggman's Avatar
Default

hehe .. brilliant

egg

Cheers!
egg



eggman is offline Reply With Quote
Reply


Tags
debacle, pov, zidane
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT. The time now is 10:05.