project reality header
Go Back   Project Reality Forums > Developer Blogs
30 Sep 2014, 00:00:00 (PRT)
Register Forum RulesDeveloper Blogs Project Reality Members List Search Today's Posts Mark Forums Read

Contact Support Team Frequently Asked Questions Register today!

  1. Old Comment
    RHYS4190's Avatar

    Bit more US lovin...

    Talk about a tease lol.

    Looks good though
    permalink
    Posted 12-19-2009 at 05:53 AM by RHYS4190 RHYS4190 is offline
  2. Old Comment
    Snazz's Avatar

    Bit more US lovin...

    Nice work, the gun shield should be quite an improvement in game.

    I'm wondering if a MA can clear up whether humvees and land rovers are still taken outside bases in Afghanistan, despite the significant mine/IED threat and introduction of thousands of MRAPs.

    All the Humvees add-on armor probably wouldn't help much when driving over an IED as the hull of the vehicles are flat, especially if the armor is just weighing down the suspension reducing ground clearance.

    I know there's a balance issue on the BF2 engine with MRAPs, since the vehicle is meant to be tough enough to drive over a mine without killing everyone inside. That level of armor in-game could make it ridiculously resistant to ballistic attacks as well.

    I'd hoped that they could somehow be coded to be only disabled by mines like a tank looses it's tracks already, but it mightn't be consistent.

    The conventional war scenario with MEC and China in PR excuses it to an extent because the US and UK would probably fall back on to their large supply of humvees and land rovers. Instead of relocating the heavier MRAPs designed for insurgent IED threats.
    permalink
    Posted 12-19-2009 at 05:25 AM by Snazz Snazz is offline
    Updated 12-19-2009 at 05:31 AM by Snazz
  3. Old Comment
    Spieler's Avatar

    Bit more US lovin...

    If it is "not gonna make 0.9" does that mean that PR 0.9 will come very soon?
    Ahh.. rhetorical question. Nice humvee.
    permalink
    Posted 12-19-2009 at 05:16 AM by Spieler Spieler is offline
  4. Old Comment

    Bit more US lovin...

    I'm glad the US will finally get some extra protection for the gunner. Nice job :)
    permalink
    Posted 12-19-2009 at 03:52 AM by Claymore Claymore is offline
  5. Old Comment
    Bringerof_D's Avatar

    Project Reality 0.9 - "The First assignment"

    very, very nice. awesome work, i really appreciate all the work you (as well as all the devs and other contributors) do to make this mod the most awesome thing to hit the internet
    permalink
    Posted 12-19-2009 at 02:52 AM by Bringerof_D Bringerof_D is offline
  6. Old Comment
    ledo1222's Avatar

    Bit more US lovin...

    Quote:
    Originally Posted by freeway View Comment
    so we cant snipe the gunner anymore ? . i am gonna miss how we Leeenfield the gunner , they r looking great but again insurgent is gonna be tough to play as . damn gotta find a new way to kill them
    Ieds My Firend. Ieds
    permalink
    Posted 12-19-2009 at 02:52 AM by ledo1222 ledo1222 is offline
  7. Old Comment
    permalink
    Posted 12-19-2009 at 02:30 AM by [R-DEV]Gore [R-DEV]Gore is offline
  8. Old Comment
    theflidgeface's Avatar

    Bit more US lovin...

    soooooooooo excited until i saw "not gonna make 0.9", but im still a little excited
    permalink
    Posted 12-19-2009 at 12:01 AM by theflidgeface theflidgeface is offline
  9. Old Comment
    FuzzySquirrel's Avatar

    Bit more US lovin...

    Tusk tanks, Up Armored humvees, I'm in love.
    permalink
    Posted 12-18-2009 at 11:31 PM by FuzzySquirrel FuzzySquirrel is offline
  10. Old Comment
    permalink
    Posted 12-18-2009 at 10:41 PM by iwillkillyouhun iwillkillyouhun is offline

All times are GMT -4. The time now is 03:50 PM.


Powered by: vBulletin. ©vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
All Content Copyright ©2004 - 2014, Project Reality.